FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Αν δε βρείτε τις απαντήσεις που θέλετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Έχετε κατάστημα από το οποίο μπορώ να ψωνίσω ή μπορώ να κάνω αγορά μόνο μέσω eshop;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας τηλεφωνικά, μέσα από την ιστοσελίδα μας καθώς και να επισκεφτείτε το κατάστημά μας. Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε.

Μπορώ σε κάποιο ολοκληρωμένο πακέτο να κάνω κάποια αλλαγή (π.χ. άλλο σχέδιο παπουτσάκι);

Βεβαίως και μπορείτε. Πηγαίνετε στην κατηγορία “Σετ Ολοκληρωμένου Πακέτου” και διαλέξτε από τα προϊόντα που βλέπετε και δεν αναφέρουν τιμή.

Μπορώ να μην πάρω κάποιο από τα είδη που περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο πακέτο ή κάποιο από τα βαπτιστικά πακέτα;

Μπορείτε να αφαιρέσετε ή να αντικαταστήσετε κάποιο είδος. Σε κάθε περίπτωση ρωτήστε μας και εμείς θα σας απαντήσουμε (τηλεφωνικώς ή με email για την αλλαγή που επιθυμείτε) το συντομότερο δυνατό για το νέο κόστος του πακέτου.

Καλάθι αγορών
Μετάβαση στο περιεχόμενο